IT Service Desk Medewerke

Region Gent

  


 

Start date        04/01/2021


End date         31/12/2021


Length             12 months


Occupation     Full-time


 


Description


Je biedt first- en second line support aan interne medewerkers met betrekking tot onze ruime waaier van tools, applicaties, hardware …
Je denkt mee hoe de IT service van het bedrijf verder geoptimaliseerd kan worden.
Dankzij jou krijgt elke medewerker een kwaliteitsservice!


De functie


Als Support medewerker beantwoord je eerste- en tweedelijnsincidenten van interne medewerkers over technische en inhoudelijke vragen. Jouw voornaamste taken als support medewerker:


    • Je bent dagelijks in contact met interne klanten en neemt hun pc over of onderneemt andere acties om hun probleem op te lossen. Hierbij kan je terugvallen op bestaande procedures en sla’s.

    • Je installeert workstations, smartphones, tablets voor nieuwe medewerkers en voert updates of configuraties door van tools en applicaties die ter beschikking staan van de medewerkers.

    • Je logt alle calls en interacties met de interne klant en doet een A tot Z opvolging van zijn vraag of probleem. Je staat dus in voor een goed beheer van tickets en dispatcht ze naar een ander team indien nodig.

    • Je werkt mee aan projecten binnen de IT Service Desk: je voorziet bijvoorbeeld de nodige communicatie, stelt de planning en voorbereiding van implementatie op, je documenteert processen… Je zal nauw samenwerken met andere departementen en collega’s.

      Ben jij de collega die we zoeken?

    • Je beschikt over een bachelor Informatica, Multimedia of Communicatie en hebt affiniteit met IT.

    • Je hebt een sterke basis van Microsoft Workplace (Active directory, O365, software center…).
      Ervaring in een Helpdesk / Service Desk is een extra troef

    • Je bent leergierig en houdt ervan technische/functionele problemen uit te pluizen en te zoeken naar de beste oplossing.
      Je deelt je kennis graag met anderen.

    • Je bent klantvriendelijk. Je bent een vlotte communicator en je bent empathisch: je leeft mee met de klant, stelt je geduldig op en je haalt voldoening uit het helpen van anderen.

    • Je bent stressbestendig en bewaart je kalmte op piekmomenten. Je stelt de juiste prioriteiten en blijft de nodige aandacht hebben voor procedures en de administratieve verwerking van tickets.

    • Je hebt een sterke kennis van het Nederlands en het Frans.

       

  • Roles

  • Nice to have  Helpdesk / Support             Last experience   Any time

  • Skills

  • Languages

  • DutchLevel   Professional working proficiency

  • EnglishLevel   Limited working proficiency

  • FrenchLevel   Professional working proficiency

  • Locations

  • Main address- 9000 Gent